Compliment, tip of klacht
Bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback helpt ons om onze zorgverlening nog beter af te stemmen op uw verwachtingen en te blijven verbeteren. Wij horen dan ook graag van u.
Deel uw ervaring
Bent u patiënt bij Sionsberg Netwerk Ziekenhuis (SNZ) en wilt u een klacht indienen? Volg dan de onderstaande klachtenprocedure om in contact te komen met de klachtenfunctionaris. Heeft u niet direct een klacht, maar wel feedback ter verbetering van onze zorgverlening? Of een compliment? Dan horen wij het graag via het formulier onderaan deze pagina.
Klachtenprocedure
Sionsberg Netwerk Ziekenhuis (SNZ) staat voor kwaliteit van zorg en streeft ernaar dat u als patiënt tevreden bent over de behandeling en zich respectvol behandeld voelt. Wij houden zoveel mogelijk rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden over bent. Zoek dan contact met ons!
Wij streven ernaar om klachten naar tevredenheid op te lossen en het vertrouwen zo snel mogelijk te herstellen. Daarnaast willen we van klachten kunnen leren. Klachten kunnen aanleiding zijn om maatregelen te nemen waardoor de kwaliteit van de verleende zorg verbeterd kan worden.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw onvrede bespreken op de afdeling, met de betreffende zorgprofessional. Vaak kunt u er in een goed gesprek samen al uitkomen. Door het samen te bespreken, komt u vaak het snelst tot een oplossing.
Als het gesprek voor u niet bevredigend verlopen is of als u het moeilijk vindt zo’n gesprek aan te gaan, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is er voor u en kan bemiddelen tussen u en de zorgverlener. De klachtenfunctionaris behandelt informatie strikt vertrouwelijk. U kunt contact zoeken via:
Email: klacht@sionsberg.nl | Tel: 088 070 8888
Post: Sionsberg t.a.v. klachtenfunctionaris
Birdaarderstraatweg 70
9101 DC Dokkum
De klachtenfunctionaris zal zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen, contact met u opnemen. De klachtenfunctionaris zal u – naast advies – een toelichting geven op de klachtenprocedure van Sionsberg Netwerk Ziekenhuis.
U kunt onze klachtenprocedure lezen in de Klachtenregeling Patiëntenzorg SNZ.
Compliment of tip
Bent u te spreken over onze zorg of kan er iets beter? Vertel het ons! Ook als u ontevreden bent, maar niet meteen een klacht wilt indienen, is dit mogelijk. Via onderstaand formulier kunt u uw compliment of feedback delen.
"*" geeft vereiste velden aan