Volledige vergoeding

Met een doorverwijzing vergoeden alle zorgverzekeraars in Nederland onze zorg. Onze zorg wordt vergoed vanuit de basisverzekering, let op dat hierbij het wettelijk eigen risico geldt wanneer deze nog niet (volledig) is verbruikt.

Geen factuur

Wij declareren de behandeling rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar en sturen u dus geen rekening.

Niet (in Nederland) verzekerd

Wanneer u (niet) in Nederland verzekerd bent, dan ontvangt u zelf een factuur van ons.

Indien u een buitenlandse verzekering heeft, dan kunt u deze factuur later alsnog bij uw verzekeraar indienen om eventueel voor vergoeding in aanmerking te komen. Het tarief dat wordt gefactureerd is het Passantentarief 2025. Landelijke of interne ontwikkelingen kunnen aanleiding zijn voor het aanpassen van de passantenprijzen.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u bellen met onze zorgadministratie: 088 07 08 890.

Snel naar

Hieronder vindt u directe links naar veelgebruikte informatie. Zo heeft u snel antwoord op uw vragen of vindt u meteen de juiste route.

Afspraak maken of wijzigen Openingstijden en contact Ons zorgaanbod Veelgestelde vragen